Garantia produselor

Vanzatorul asigura si garanteaza conformitatea bunurilor achizitionate precum si eventualele vicii ascunse, declarand pe propria raspundere ca produsele comercializate nu pun in pericol viata, sanatatea, securitatea muncii, nu produc un impact negativ asupra mediului si sunt in conformitate cu Ordonanta nr. 20/2010 privind stabilirea unor masuri pentru aplicarea unitara a legislatiei Uniunii Europene care armonizeaza conditiile de comercializare a produselor, documentatia de executie a fabricantului si standardelor romanesti.

Vanzatorul se angajeaza sa livreze produsul conform cu descrierea din cadrul site-ului https://www.aplux.ro/ si cu calitatile si caracteristicile inscrise in factura. Produsul este considerat neconform daca nu are aceleasi calitati precum este descris in cadrul site-ului https://www.aplux.ro/ sau daca nu are calitatile si caracteristicile inscrise in factura. In cazul in care la livrare se constata o lipsa de conformitate a unui produs din factura, Cumparatorul are dreptul de a cere repararea intr-o perioada rezonabila sau inlocuirea produsului. Daca aceste operatii nu sunt posibile, Cumparatorul are dreptul de a cere sa beneficieze de o reducere corespunzatoare a pretului sau de rezolutiunea contractului privind acel produs neconform. Cumparatorul este obligat sa anunte lipsa din colet a unei componente inainte de inceperea montajului si sa pastreze etichetele si continutul coletului in starea in care le-a primit in vederea verificarii si inlocuirii. Vanzatorul nu isi asuma nicio raspundere pentru executia si consecintele serviciilor de manipulare, transport, montaj si instalare executate de terti, atunci cand produsul a fost deteriorat sau nu au fost respectate instructiunile producatorului. Vanzatorul nu isi asuma nicio raspundere privind consecintele pe care le-ar avea utilizarea sau intretinerea gresita a produselor, datorate nerespectarii instructiunilor producatorului. Nu se considera a fi lipsa de conformitate daca in momentul incheierii facturii Cumparatorul a cunoscut sau nu putea, in mod rezonabil, sa nu cunoasca aceasta lipsa de conformitate. Cumparatorul este de acord cu faptul ca produsele manufacturate si cele din materiale naturale precum pielea, lemnul masiv, furnir, nu pot fi fabricate identic din punct de vedere al texturii, nuantelor de culoare pe diferite suprafete si a particularitatilor aparente pe material. Cumparatorul este de acord cu faptul ca produsele din lemn masiv pot prezenta mici crapaturi sau noduri in functie de natura lemnului sau ca pot aparea in timp mici crapaturi functie de conditiile in care sunt pastrate produsele – la temperaturi situate in afara intervalului 18-30 de grade Celsius si umiditate ridicata. Acestea nu sunt considerate defecte de calitate.

Vanzatorul acorda garantie care incepe de la data livrarii produselor astfel: mobilier si decoratiuni – 12 luni (pentru deficiente calitative). Daca durata medie de utilizare a produselor este mai mica de 12 de luni, garantia se reduce la durata de utilizare. In aceasta perioada, daca deficientele nu sunt imputabile Cumparatorului, Vanzatorul isi asuma responsabilitatea repararii sau inlocuirii produsului pe cheltuiala sa. Dupa efectuarea livrarii Cumparatorul nu mai poate invoca deficiente cantitative sau deficiente pe care, in mod rezonabil, nu putea sa nu le vada la momentul livrarii (ciobituri, zgarieturi, rosaturi, fire trase, componente indoite, pete de murdarie etc.). Spargerea produselor sau componentelor din sticla sau zgarierea produselor dupa receptie sunt riscuri asumate integral de Cumparator.

Orice reclamatie va fi insotita de factura de marfa si certificatul de garantie. In termenul de garantie Cumparatorul are dreptul de a cere repararea gratuita, intr-o perioada rezonabila sau inlocuirea produsului cu deficiente calitative, daca aceste deficiente nu sunt cauzate de nerespectarea de catre Cumparator a instructiunilor de utilizare si intretinere. In functie de disponibilitatea producatorului si de locul unde a fost fabricat produsul, Vanzatorul isi va impune sa repare sau sa inlocuiasca produsul, pe durata garantiei intr-un termen maxim de 15 de zile.

Produsul inlocuit beneficiaza de aceeasi garantie ca si un produs nou. Defectele aparute in termenul de garantie ca urmare a unor vicii ascunse, confirmate prin expertize tehnice de catre un serviciu specializat se repara gratuit.

Transportul si montajul produselor de catre Vanzator la sediul indicat de Cumparator nu fac obiectul facturii ce contine produsele si nu sunt incluse in pretul platit de Cumparator. In perioada pana la data livrarii, indiferent de achitarea partiala sau integrala a comenzii, produsele sunt in proprietatea Vanzatorului, pana la livrarea efectiva a acestora. Livrarea efectiva este confimata prin semnatura de primire a Cumparatorului pe factura fiscala pentru comenzile expediate cu echipa interna de livrare sau documentul de transport furnizat de curier.

Incarcarea inegala a dulapurilor cu obiecte sau miscarea lor din loc pot sa deregleze usile sau sertarele. Dupa efectuarea montajului si instalarii si dupa efectuarea reglajelor la sertare si usi, confirmate de Cumparator prin semnatura, Vanzatorul nu mai are nicio obligatie privind repetarea acestor servicii. In lipsa unei alte specificatii, incarcarea maxima pe polita este de 7kg. Tasarea umpluturilor (burete, latex, altele) si intinderea pielii sau stofei (la canapele si saltele) precum si matuirea sau, dupa caz, lustruirea produselor, toate acestea produse in timp, ca urmare a uzurii intr-o utilizare normala nu sunt considerate defecte. In primele 3 luni de utilizare, spuma poliuretanica folosita la umplerea pernelor la canapele si la saltele se va tasa usor dupa care se va stabiliza complet, de aceea este normala aparitia unor cute ale tapiteriei. Buretele se poate tasa in timpul transportului de aceea este necesara o modelare a umpluturii din perne prin baterea usoara a acestora.

In cazul in care Cumparatorul a optat pentru Livrare si Montaj, Vanzatorul nu isi asuma nicio raspundere privind consecintele pe care le-ar avea manipularea produselor daca nu exista un spatiu suficient de manevra in zona usilor, holurilor sau casa scarilor. Desi este asistat in procesul de vanzare de angajatii Vanzatorului, Cumparatorului ii revine intreaga raspundere privind alegerea formei, confortului, stilului, culorii, dimensiunilor, materialelor, finisajelor, precum si locul unde urmeaza a fi instalat produsul. Vanzatorul nu isi asuma nicio raspundere privind manipularea altor obiecte existente in spatiul unde vor fi instalate produsele. In lipsa unei notificari de la Cumparator, Vanzatorul nu isi asuma nicio raspundere privind transportul produselor daca nu sunt conditii corespunzatoare privind accesul, manevrarea si parcarea in siguranta a autovehiculului sau daca prin aceasta se incalca legea.

In acceptiunea partilor, orice notificare adresata de una dintre acestea celeilalte, este valabil indeplinita daca va fi transmisa in scris la adresa prevazuta in partea introductiva a facturii. Schimbarea adresei nu poate fi opusa partilor daca ea nu a fost comunicata in scris. In cazul notificarii pe cale postala, aceasta va fi transmisa prin scrisoare recomandata cu confirmare de primire si se considera primita de destinatar la data mentionata de oficiul postal primitor pe aceasta confirmare. Orice eveniment imprevizibil si inevitabil, independent de vointa partilor, care impiedica in parte sau in totalitate indeplinirea obligatiilor contractuale, va fi considerat ca un caz de forta majora. Partea care invoca forta majora si care o va aduce la cunostinta celeilalte parti contractante in cel mult 7 zile de la aparitia cazului de forta majora invocat, va fi exonerata de obligatiile sale dar numai in masura si exclusiv pentru perioada pentru care forta majora se aplica. Orice eventuale neintelegeri care apar intre parti cu privire la executarea sau interpretarea comenzii care nu vor putea fi solutionate pe cale amiabila, vor fi solutionate de instantele judecatoresti de drept comun ale Municipiului Targu Secuiesc de la sediul social al Vanzatorului sau Curtea de Arbitraj Comercial International de pe langa Camera de Comert si Industrie a Romaniei, conform cu legislatia in vigoare in Romania.

Pentru orice categorie de produse sunt strict interzise:

  • dezambalarea folosind obiecte taioase sau dure;
  • taierea sau zgarierea materialelor;
  • frecarea de alte suprafete sau cu substante (solutii de curatare) abrazive;
  • folosirea sau pastrarea produselor in medii umede sau la temperaturi sub 0 grade Celsius precum si in medii cu variatii de temperatura;
  • asezarea produsului langa surse de caldura (distanta de garda este de 1m) in afara mobilierului de bucatarie proiectat in acest scop;
  • folosirea produselor de curatare care contin acizi, petrol, gaz, detergenti, solventi chimici sau alcool (orice solutie trebuie incercata intai pe o suprafata mica, ascunsa);
  • dehidratarea pielii (fara hidratare pielea se usuca si crapa);
  • udarea produselor (curatati cu o carpa usor umezita intr-o solutie de apa cu sapun -50% apa, 50% sapun lichid pH neutru – apoi stergeti imediat cu o carpa uscata);
  • impingerea mobilierului (mobilierul demontabil trebuie demontat);
  • roluirea, indoirea sau curbarea saltelelor la transport si manipulare;
  • folosirea mobilierului in alt scop decat cel pentru care a fost proiectat.

ATENTIONARI PRIVIND SIGURANTA UTILIZARII PIESELOR DE MOBILIER

Ne dorim ca acasa sa fie pentru voi un loc sigur, fara riscuri si griji in ceea ce priveste siguranta copiilor. Accidentele casnice in care sunt implicati copiii pot avea loc la cea mai mica clipa de neatentie, insa pot fi prevenite cu succes printr-o pregatire serioasa a amenajarii.

Pentru a evita caderea pieselor de mobilier si accidentele aferente acestora, recomandam prinderea mobilierului in perete. Printre masurile pe care le puteti lua pentru asigurarea mobilierului, se numara si distribuirea corecta a obiectelor in sertare. Pentru un bun echilibru al piesei de mobilier, obiectele grele trebuie sa fie asezate in sertarele de jos si nu in cele de sus sau pe suprafata acesteia. De asemenea, se impune evitarea situatiilor in care cei mici se joaca cu piesele de mobilier, agatandu-se de sertare, usi sau polite.

Instructiuni privind utilizarea si intretinerea tapiteriilor la mobilierul tapitat. Pentru a prelungi durata de utilizare a canapelei voastre nu sariti, nu va aruncati, nu va asezati pe brate, nu trageti de perne, nu impingeti, ci ridicati-o de la baza. La montarea picioarelor canapeaua se va aseza pe spate, se vor strange ferm picioarele apoi se va aseza in pozitie ridicand-o.

  • stergeti saptamanal canapeaua cu o carpa moale uscata (pielea) sau cu o perie de haine (stofa);
  • hidratarea pielii se face la fiecare 2 luni cu solutii speciale incercate in prealabil;
  • nu expuneti produsele la radiatii solare directe;
  • pastrati produsul in limite normale de umiditate si temperatura;
  • dupa ce ati probat solutia de curatare, curatati fara sa frecati, treceti usor cu carpa;
  • urmele de murdarie, lichide, grasimi corporale se sterg intai cu o carpa uscata apoi cu solutia descrisa anterior;
  • probati curatarea urmelor vizibile cu o guma de sters creionul;
  • urmele de guma de mestecat se indeparteaza racaindu-le cu cuburi de gheata puse intr-un saculet de nylon;
  • tapiteriile de stofa si husele se pot curata doar chimic, in centre specializate;
  • saltelele se rasucesc in acelasi plan in fiecare luna, iar la 6 luni se intorc pe cealalta fata. Exceptie fac saltelele proiectate pentru a fi utilizate pe o singura parte, care se vor rasuci lunar in acelasi plan;
  • recomandam asezarea saltelelor pe somiere cu lamele elastice sau tapitate care sa permita aerisirea.

Garantiile comerciale nu afecteaza garantia legala privind conformitatea produsului, conform legii 449/2003.

NOU LA APLUX?

Intră în clubul exclusiv Aplux, și bucură-te promoții speciale pentru abonați!