Termeni si conditii

Prevederi

Web-site-ul aplux.ro este gestionat de Gaboimpex SRL, in calitate de vanzator, cu sediul social in: Bem Jozsef, nr. 47, Targu Secuiesc, Romania, inregistrat la Registrul Comertului numar de identificare J14/460/2004, cod unic de inregistrare (CUI) 16964754.

1.1.2. Prezentul document stabileste termenii si conditiile de utilizare a website-ului si conditiile de achizitionare a produselor comercializate prin intermediul acestui Website (denumiti in continuare “Termeni si Conditii“). Acesti Termeni si Conditii cuprind drepturile si obligatiile partilor care decurg din sau sunt in legatura cu contractul de vanzare-cumparare (denumit in continuare “Contractul de vanzare-cumparare“) incheiat intre Vanzator si un cumparator individual prin intermediul web-site-ului Vanzatorului.

Cumparator

1.2.1. Cumparatorul Consumator– orice persoana fizica care, prin inregistrarea unei comenzi online pe acest site web, actioneaza in alte scopuri decat cele specifice activitatii sale comerciale sau profesionale, avand, potrivit legii, calitatea de consumator (denumit in continuare “Cumparatorul“.)

1.2.2. Relatiile juridice dintre Vanzator si Cumparator care nu sunt in mod expres stipulate in acesti Termeni si Conditii sunt guvernate de prevederile in vigoare ale art.1650 si urmatoarele din Legea nr.287/2009 privind Codul Civil, cu modificarile si completarile ulterioare, Ordonanta Guvernului nr.21/1992 privind protectia consumatorilor si legislatia aferenta, cu modificarile si completarile ulterioare.

Produse si servicii

Orice produs sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate respectiv prestate de catre VANZATOR, CUMPARATORULUI si sunt reprezentate prin mobilier, accesorii birou si/sau decoratiuni achizitionate de catre Cumparator, care corespund descrierii din cataloagele si documentatia producatorilor, ale caror caracteristici au fost agreate de Cumparator si inscrise in comanda, respectiv factura.

Comanda

Un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Vanzatorul este de acord sa livreze Bunurile si Serviciile si Cumparatorul este de acord sa primeasca aceste Bunuri si Servicii si sa faca plata acestora.

Contract

O comanda valida, confirmata de catre Vanzator.

Specificatii

Toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor asa cum sunt precizate in Comanda.

 

1. Procesul de comanda pentru site-ul www.aplux.ro

Prin lansarea unei comenzi pe site, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (e-mail, SMS, telefon) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile pe site.

Vanzatorul va informa Cumparatorul, prin email/sms, preluarea comenzii, respectiv confirmarea comenzii. Inregistrarea unei comenzi online de catre Vanzator, discutiile telefonice sau prin alte mijloace de comunicare NU constituie o validare si confirmare ferme ale comenzii si, in consecinta, NU semnifica incheierea contractului la distanta.

Daca Vanzatorul confirma explicit o comanda, acest lucru va implica o acceptare completa a termenilor comenzii. Acceptarea comenzii de catre Vanzator se considera finalizata atunci cand exista o confirmare scrisa (e-mail, SMS) din partea Vanzatorului catre Cumparator, fara a necesita o confirmare de primire din partea acestuia din urma.

Comanda se considera valida numai dupa confirmarea de catre Vanzator a disponibilitatii stocului, a pretului precum si a caracteristicilor produselor respectiv a serviciilor solicitate de Cumparator.

In lipsa unei confirmari exprese din partea Vanzatorului, prezentele termene si conditii generale de vanzare vor sta la baza Contractului incheiat, in completarea acestora fiind Certificatul de Garantie emis de catre Vanzator, si documentele fiscale. (Factura de marfa si respectiv Factura de servicii).

Obiectul Contractului

Il constituie vanzarea PRODUSELOR, respectiv prestarea SERVICIILOR, in conformitate cu disponibilitatea stocului, pretul si caracteristicile mentionate in confirmarea transmisa de Vanzator pentru validarea comenzii prin care Cumparatorul si-a exprimat intentia de achizitie.

Comanda Clientului

Clientul se inregistreaza in SITE pe baza unui user si a unei parole unice, selecteaza produsele, isi exprima acordul cu Termenii si Conditiile magazinului online https://www.aplux.ro, apoi apasa butonul „Adauga in Cos.” In „Cosul meu”, clientul are posibilitatatea sa parcurga lista produselor, sa modifice cantitatile si sa confirme intentia de cumparare prin accesarea butonului „Finalizeaza comanda”. Ulterior finalizarii comenzii, clientul va primi in vederea validarii acesteia, o confirmare scrisa din partea Vanzatorului, privind disponibilitatea, pretul si caracteristicile produselor respectiv a serviciilor comandate.

Pretul Contractului

Il constituie pretul vanzarii Produselor, cuprins in comanda validata prin confirmarea de catre Vanzator. Cu toate acestea, aplux.ro atentioneaza asupra faptului ca exista cazuri cand, ca urmare a unor disfunctionalitati ale SITE- ului sau erori, pretul afisat pe SITE poate sa nu fie cel real. In aceste cazuri, Vanzatorul va informa Cumparatorul asupra pretului corect, mentionandu-l in cuprinsul confirmarii comenzii.

Modalitati de plata

Pretul Contractului poate fi efectuat printr-una dintre urmatoarele modalitati, functie de optiunea clientului:

plata online cu card ( card personal sau al societatii cumparatoare, in conditii de deplina securitate, fara a fi perceput un comision suplimentar pentru tranzactii; platile se realizeaza prin intermediul euplatesc.ro); ordin de plata (in baza facturii proforme emise de catre Vanzator);

Livrarea Produselor

Livrarea este gratuita si se realizeaza la adresa de livrare definita de catre Client in formularul de comanda, utilizand masini proprii in cazul produselor HIGOLD. In cazul altor produse livrarea se va efectuta utilizand curieratul extern. In cazul in care o comanda contine mai multe produse, cu termene de livrare diferite, se va efectua o singura livrare dupa sosirea tuturor produselor pe stocul aplux.ro Cumparatorul are obligatia sa desfaca si sa verifice din punct de vedere cantitativ si calitativ coletele, pe baza etichetarii acestora, sa desfaca si sa verifice, integritatea coletelor fragile precum si a componentelor fragile ambalate (ex: piese din sticla). Vanzatorul este obligat sa demonstreze Cumparatorului, la cererea acestuia, modul de utilizare si functionare a produselor cumparate, prin scheme si instructiuni de montaj. Vanzatorul va anunta Cumparatorul cu privire la termenul estimat de finalizare a livrarii. Vanzatorul, in cazul in care nu poate executa Contractul motivat de faptul ca produsul sau serviciul nu este/nu mai este disponibil, va informa Cumparatorul despre aceasta indisponibilitate, urmand ca sumele de bani achitate de catre Cumparator pentru produsul sau serviciul indisponibil sa fie rambursate in termen de maximum 30 de zile calendaristice. Termenele de livrare sunt afisate pe site la fiecare produs si variaza in functie de produs.

In cazul in care Vanzatorul primeste informatii eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, a respingerii de catre banca emitenta a cardului sau a tranzactiei, a invalidarii tranzactiei de catre procesatorul de carduri, a amanarii de catre Cumparator a termenului de livrare stabilit, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a denunta unilateral contractul, fara ca acest lucru sa se considere o incalcare a Contractului.

Deschideti coletul si verificati produsele dupa preluare! Daca produsul primit are un defect fizic (este lovit, zgariat, fisurat, ciobit, spart) iti recomandam sa nu folosesti produsul si sa ne aduci situatia la cunostinta noastra in maxim de 24 ore de la livrare. Orice sesizare ulterioara nu va putea fi solutionata pozitiv.

Montajul Produselor

Reprezinta punerea in stare de functionare a produsului si/sau produselor cuprinse in Comanda Clientului in stare validata, in conformitate cu specificatia prezentata pe site-ul https://www.aplux.ro. Acest serviciu se adreseaza EXCLUSIV produselor de mobilier.

In lipsa unei confirmari exprese din partea Vanzatorului, prezentele termene si conditii generale de vanzare vor sta la baza Contractului incheiat, in completarea acestora fiind Certificatul de Garantie emis de catre Vanzator, si documentele fiscale. (Factura de marfa si respectiv Factura de servicii).

 

2. Politica de returnare pentru site-ul www.aplux.ro

Potrivit legislatiei in vigoare, Cumparatorul are dreptul sa notifice in scris Vanzatorului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului cu suportarea cheltuielilor de returnare.

Clientul este informat asupra faptului ca, in cazul in care produsele a caror returnare prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri mecanice sau, dupa caz, electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse. In cazul exercitarii dreptului legal de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face in cel mult 14 de zile de la data solicitarii returului, sub beneficiul receptiei cantitative si calitative a returului, conform prezentei politici, prin aceeasi metoda de plata.

Clientul suporta doar costurile directe legate de returnarea produselor, cu exceptia cazului in care Vanzatorul accepta sa suporte acele costuri. In cazul vanzarii on-line, pentru produsele care au fost livrate la domiciliul Clientului la momentul incheierii contractului, Vanzatorul preia produsele cu masini proprii in cazul produselor HIGOLD, cheltuielile fiind suportate de client. In cazul altor produse modalitatea de retur se efectueaza folosind curieratul extern.

Clientul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.

Livrarea, transportul si/sau montajul sunt servicii oferite de catre noi si sunt incluse in pret. Sunt exceptate de la exercitarea dreptului de retur produsele realizate dupa specificatiile si instructiunile Cumparatorului sau personalizate distinct pentru acesta, produsele care se pot deterioara sau degrada rapid, produsele ce sunt parte a unui ansamblu si nu pot fi, prin natura acestora, separate de celelalte elemente componente.

Cererile de retur, va rugam sa ne trimiteti la adresa de email: info@aplux.ro

 

3. Garantie si Service

Vanzatorul asigura si garanteaza conformitatea bunurilor achizitionate precum si eventualele vicii ascunse, declarand pe propria raspundere ca produsele comercializate nu pun in pericol viata, sanatatea, securitatea muncii, nu produc un impact negativ asupra mediului si sunt in conformitate cu Ordonanta nr. 20/2010 privind stabilirea unor masuri pentru aplicarea unitara a legislatiei Uniunii Europene care armonizeaza conditiile de comercializare a produselor, documentatia de executie a fabricantului si standardelor romanesti.

Vanzatorul se angajeaza sa livreze produsul conform cu descrierea din cadrul site-ului https://www.aplux.ro/ si cu calitatile si caracteristicile inscrise in factura. Produsul este considerat neconform daca nu are aceleasi calitati precum este descris in cadrul site-ului https://www.aplux.ro/ sau daca nu are calitatile si caracteristicile inscrise in factura. In cazul in care la livrare se constata o lipsa de conformitate a unui produs din factura, Cumparatorul are dreptul de a cere repararea intr-o perioada rezonabila sau inlocuirea produsului. Daca aceste operatii nu sunt posibile, Cumparatorul are dreptul de a cere sa beneficieze de o reducere corespunzatoare a pretului sau de rezolutiunea contractului privind acel produs neconform. Cumparatorul este obligat sa anunte lipsa din colet a unei componente inainte de inceperea montajului si sa pastreze etichetele si continutul coletului in starea in care le-a primit in vederea verificarii si inlocuirii. Vanzatorul nu isi asuma nicio raspundere pentru executia si consecintele serviciilor de manipulare, transport, montaj si instalare executate de terti, atunci cand produsul a fost deteriorat sau nu au fost respectate instructiunile producatorului. Vanzatorul nu isi asuma nicio raspundere privind consecintele pe care le-ar avea utilizarea sau intretinerea gresita a produselor, datorate nerespectarii instructiunilor producatorului. Nu se considera a fi lipsa de conformitate daca in momentul incheierii facturii Cumparatorul a cunoscut sau nu putea, in mod rezonabil, sa nu cunoasca aceasta lipsa de conformitate. Cumparatorul este de acord cu faptul ca produsele manufacturate si cele din materiale naturale precum pielea, lemnul masiv, furnir, nu pot fi fabricate identic din punct de vedere al texturii, nuantelor de culoare pe diferite suprafete si a particularitatilor aparente pe material. Cumparatorul este de acord cu faptul ca produsele din lemn masiv pot prezenta mici crapaturi sau noduri in functie de natura lemnului sau ca pot aparea in timp mici crapaturi functie de conditiile in care sunt pastrate produsele – la temperaturi situate in afara intervalului 18-30 de grade Celsius si umiditate ridicata. Acestea nu sunt considerate defecte de calitate.

Vanzatorul acorda garantie care incepe de la data livrarii produselor astfel: mobilier si decoratiuni – 12 luni (pentru deficiente calitative). Daca durata medie de utilizare a produselor este mai mica de 12 de luni, garantia se reduce la durata de utilizare. In aceasta perioada, daca deficientele nu sunt imputabile Cumparatorului, Vanzatorul isi asuma responsabilitatea repararii sau inlocuirii produsului pe cheltuiala sa. Dupa efectuarea livrarii Cumparatorul nu mai poate invoca deficiente cantitative sau deficiente pe care, in mod rezonabil, nu putea sa nu le vada la momentul livrarii (ciobituri, zgarieturi, rosaturi, fire trase, componente indoite, pete de murdarie etc.). Spargerea produselor sau componentelor din sticla sau zgarierea produselor dupa receptie sunt riscuri asumate integral de Cumparator.

Orice reclamatie va fi insotita de factura de marfa si certificatul de garantie. In termenul de garantie Cumparatorul are dreptul de a cere repararea gratuita, intr-o perioada rezonabila sau inlocuirea produsului cu deficiente calitative, daca aceste deficiente nu sunt cauzate de nerespectarea de catre Cumparator a instructiunilor de utilizare si intretinere. In functie de disponibilitatea producatorului si de locul unde a fost fabricat produsul, Vanzatorul isi va impune sa repare sau sa inlocuiasca produsul, pe durata garantiei intr-un termen maxim de 15 de zile.

Produsul inlocuit beneficiaza de aceeasi garantie ca si un produs nou. Defectele aparute in termenul de garantie ca urmare a unor vicii ascunse, confirmate prin expertize tehnice de catre un serviciu specializat se repara gratuit.

Transportul si montajul produselor de catre Vanzator la sediul indicat de Cumparator nu fac obiectul facturii ce contine produsele si nu sunt incluse in pretul platit de Cumparator. In perioada pana la data livrarii, indiferent de achitarea partiala sau integrala a comenzii, produsele sunt in proprietatea Vanzatorului, pana la livrarea efectiva a acestora. Livrarea efectiva este confimata prin semnatura de primire a Cumparatorului pe factura fiscala pentru comenzile expediate cu echipa interna de livrare sau documentul de transport furnizat de curier.

Incarcarea inegala a dulapurilor cu obiecte sau miscarea lor din loc pot sa deregleze usile sau sertarele. Dupa efectuarea montajului si instalarii si dupa efectuarea reglajelor la sertare si usi, confirmate de Cumparator prin semnatura, Vanzatorul nu mai are nicio obligatie privind repetarea acestor servicii. In lipsa unei alte specificatii, incarcarea maxima pe polita este de 7kg. Tasarea umpluturilor (burete, latex, altele) si intinderea pielii sau stofei (la canapele si saltele) precum si matuirea sau, dupa caz, lustruirea produselor, toate acestea produse in timp, ca urmare a uzurii intr-o utilizare normala nu sunt considerate defecte. In primele 3 luni de utilizare, spuma poliuretanica folosita la umplerea pernelor la canapele si la saltele se va tasa usor dupa care se va stabiliza complet, de aceea este normala aparitia unor cute ale tapiteriei. Buretele se poate tasa in timpul transportului de aceea este necesara o modelare a umpluturii din perne prin baterea usoara a acestora.

In cazul in care Cumparatorul a optat pentru Livrare si Montaj, Vanzatorul nu isi asuma nicio raspundere privind consecintele pe care le-ar avea manipularea produselor daca nu exista un spatiu suficient de manevra in zona usilor, holurilor sau casa scarilor. Desi este asistat in procesul de vanzare de angajatii Vanzatorului, Cumparatorului ii revine intreaga raspundere privind alegerea formei, confortului, stilului, culorii, dimensiunilor, materialelor, finisajelor, precum si locul unde urmeaza a fi instalat produsul. Vanzatorul nu isi asuma nicio raspundere privind manipularea altor obiecte existente in spatiul unde vor fi instalate produsele. In lipsa unei notificari de la Cumparator, Vanzatorul nu isi asuma nicio raspundere privind transportul produselor daca nu sunt conditii corespunzatoare privind accesul, manevrarea si parcarea in siguranta a autovehiculului sau daca prin aceasta se incalca legea.

In acceptiunea partilor, orice notificare adresata de una dintre acestea celeilalte, este valabil indeplinita daca va fi transmisa in scris la adresa prevazuta in partea introductiva a facturii. Schimbarea adresei nu poate fi opusa partilor daca ea nu a fost comunicata in scris. In cazul notificarii pe cale postala, aceasta va fi transmisa prin scrisoare recomandata cu confirmare de primire si se considera primita de destinatar la data mentionata de oficiul postal primitor pe aceasta confirmare. Orice eveniment imprevizibil si inevitabil, independent de vointa partilor, care impiedica in parte sau in totalitate indeplinirea obligatiilor contractuale, va fi considerat ca un caz de forta majora. Partea care invoca forta majora si care o va aduce la cunostinta celeilalte parti contractante in cel mult 7 zile de la aparitia cazului de forta majora invocat, va fi exonerata de obligatiile sale dar numai in masura si exclusiv pentru perioada pentru care forta majora se aplica. Orice eventuale neintelegeri care apar intre parti cu privire la executarea sau interpretarea comenzii care nu vor putea fi solutionate pe cale amiabila, vor fi solutionate de instantele judecatoresti de drept comun ale Municipiului Targu Secuiesc de la sediul social al Vanzatorului sau Curtea de Arbitraj Comercial International de pe langa Camera de Comert si Industrie a Romaniei, conform cu legislatia in vigoare in Romania.

Pentru orice categorie de produse sunt strict interzise:

  • dezambalarea folosind obiecte taioase sau dure;
  • taierea sau zgarierea materialelor;
  • frecarea de alte suprafete sau cu substante (solutii de curatare) abrazive;
  • folosirea sau pastrarea produselor in medii umede sau la temperaturi sub 0 grade Celsius precum si in medii cu variatii de temperatura;
  • asezarea produsului langa surse de caldura (distanta de garda este de 1m) in afara mobilierului de bucatarie proiectat in acest scop;
  • folosirea produselor de curatare care contin acizi, petrol, gaz, detergenti, solventi chimici sau alcool (orice solutie trebuie incercata intai pe o suprafata mica, ascunsa);
  • dehidratarea pielii (fara hidratare pielea se usuca si crapa);
  • udarea produselor (curatati cu o carpa usor umezita intr-o solutie de apa cu sapun -50% apa, 50% sapun lichid pH neutru – apoi stergeti imediat cu o carpa uscata);
  • impingerea mobilierului (mobilierul demontabil trebuie demontat);
  • roluirea, indoirea sau curbarea saltelelor la transport si manipulare;
  • folosirea mobilierului in alt scop decat cel pentru care a fost proiectat.

Atentionari privind siguranta utilizarii pieselor de mobilier

Ne dorim ca acasa sa fie pentru voi un loc sigur, fara riscuri si griji in ceea ce priveste siguranta copiilor. Accidentele casnice in care sunt implicati copiii pot avea loc la cea mai mica clipa de neatentie, insa pot fi prevenite cu succes printr-o pregatire serioasa a amenajarii.

Pentru a evita caderea pieselor de mobilier si accidentele aferente acestora, recomandam prinderea mobilierului in perete. Printre masurile pe care le puteti lua pentru asigurarea mobilierului, se numara si distribuirea corecta a obiectelor in sertare. Pentru un bun echilibru al piesei de mobilier, obiectele grele trebuie sa fie asezate in sertarele de jos si nu in cele de sus sau pe suprafata acesteia. De asemenea, se impune evitarea situatiilor in care cei mici se joaca cu piesele de mobilier, agatandu-se de sertare, usi sau polite.

Instructiuni privind utilizarea si intretinerea tapiteriilor la mobilierul tapitat. Pentru a prelungi durata de utilizare a canapelei voastre nu sariti, nu va aruncati, nu va asezati pe brate, nu trageti de perne, nu impingeti, ci ridicati-o de la baza. La montarea picioarelor canapeaua se va aseza pe spate, se vor strange ferm picioarele apoi se va aseza in pozitie ridicand-o.

  • stergeti saptamanal canapeaua cu o carpa moale uscata (pielea) sau cu o perie de haine (stofa);
  • hidratarea pielii se face la fiecare 2 luni cu solutii speciale incercate in prealabil;
  • nu expuneti produsele la radiatii solare directe;
  • pastrati produsul in limite normale de umiditate si temperatura;
  • dupa ce ati probat solutia de curatare, curatati fara sa frecati, treceti usor cu carpa;
  • urmele de murdarie, lichide, grasimi corporale se sterg intai cu o carpa uscata apoi cu solutia descrisa anterior;
  • probati curatarea urmelor vizibile cu o guma de sters creionul;
  • urmele de guma de mestecat se indeparteaza racaindu-le cu cuburi de gheata puse intr-un saculet de nylon;
  • tapiteriile de stofa si husele se pot curata doar chimic, in centre specializate;
  • saltelele se rasucesc in acelasi plan in fiecare luna, iar la 6 luni se intorc pe cealalta fata. Exceptie fac saltelele proiectate pentru a fi utilizate pe o singura parte, care se vor rasuci lunar in acelasi plan;
  • recomandam asezarea saltelelor pe somiere cu lamele elastice sau tapitate care sa permita aerisirea.

Garantiile comerciale nu afecteaza garantia legala privind conformitatea produsului, conform legii 449/2003.

Forta majora

Nici una dintre parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forta majora, in conformitate cu legislatia in vigoare.

Utilizarea cookie-uri

Pentru a afla mai multe despre modalitatea de interactiune cu website-ul nostru va rugam sa accesati Politica despre Cookies.